Polițist din Alba implicat în FRĂȚIA CIOATELOR? Mai multe dosare ”pitite” în sertarele anchetatorilor

0

Romsilva ar putea, mai ales în vremurile pe care le trăim, să fie un stâlp important al economiei românești. Ar putea eventual să iasă acum în față să spună STOP. Stop furturilor, Stop excrocheriilor Stop fără de legii! Ar putea! Din păcate aceste aspecte nu pot face parte dintr-o realitate viitoare.
Romsilva este încă o” vacă bună de muls” pentru oameni ca Gheorghe Boariu și șleata de camarazi pe care o conduce, din păcate încă!


Deși urmăriți penal oameni lui Boariu nu par a fi intimidați în afacerile pe care le derulează, mai mult decât atât au adepți noi.
Dacă în martie vă prezentăm un material despre o mică afacere de familie în care era direct implicat și șeful Ocolului Silvic Alba Iulia, Lupșe Ioan, care au reușit să transporte în doi ani peste 550 de mașini de lemne, actualizată fiind situația, au ajuns la 700 de mașini, la limita legii.
Nu mare ne-a fost mirarea să aflăm că în perioada 2016- 2019 de la Ocolul Silvic Alba Iulia și Ocolul Silvic Abrud doar două persoane au reușit să care peste 700 de mașini cu lemne. Din documente reiese că Achim F. și Tomuș T., în doi ani de zile au achiziționat de la OS – rile menționate material lemnos, fiind transportat cu mașinile AB.06. AFE, AB.08. AFE și NT.24. ŞCL și comercializat pe raza județului Alba, încălcând astfel mai multe articole din regulamentul de valorificare a masei lemnoase din Fondul Forestier proprietate publică.


De menționat ar fi că Achim F. este finul Ocolului Silvic Alba Iulia, Lupșe Ioan iar Tomuș T. este socrul lui Achim. Deci am putea spune că vorbim despre o afacere în familie cel mai probabil sub oblăduirea boss-ului de la Direcția Silvică, Gheorghe Dan Boariu, un apropiat al nașului Lupșe Ioan.
Vorbim aici de material lemnos care figurează în documente dar sunt cazuri în care cei doi au fost prinși transportând lemne fără documente de proveniență iar marfa le-a fost confiscată. Ne întrebăm oare câte astfel de transporturi au putut să aibe loc sau câte transporturi se făceau cu un aviz. Nu credem că vom primi vreodată răspuns la astfel de curiozități.
Mai mult decât atât în această ecuație mai apare un polițist, prins a doua oară de colegii săi de la Poliția Municipiului Alba Iulia. Acesta deși se ocupă de ordine publică, este văzut deseori făcând pe polițistul rutier și coordonând traficul de material lemnos.
Ultima dată a fost prins în flagrant în timp ce conducea mașina AB.06. AFE în data de 09.07.2019, însă se pare că aceste dosare stau să prăfuiască pe masa celor responsabili.


Cineva, cândva, a decis că se poate “să fie bine, ca să nu fie rău”. Şi, de ce să ne mai ascundem după degete, relaţiile coruptibililor, denumiţi în continuare “interlopi”, cu incoruptibilii, denumiţi în continuare: “politicieni”, “magistraţi”, “şefi ai poliţie, jandarmeriei” şi “şefi ai administraţiei statului” – oricum nimeni nu-i mai poate deosebi în ziua de azi, care-s “buni” şi care-s “răi”, au o lungă şi glorioasă tradiţie. După Decembrie 1989, cine să fi știut mai bine cum se face un ban necinstit dacă nu milițianul pus să-l păzească pe bișnițar? Uite așa, de la primul milițian, întovărășit cu vreun viitor bancher, care și-au pus la punct o rețea de vânzători de valută, pasul până la primul politician care să treacă prin noul Parlament o lege a regimului valutar șamd a fost ușor. „O mână spală pe cealaltă și-amândouă rămân curate”, s-a transformat în „eu știu despre tine, tu știi despre mine, numai împreună ne merge bine”. Așa ne-am procopsit cu o mafie de nivel statal și cu obrăznicia bandelor interlope care controlează strada, orașe, sectoare industriale, partide politice și chiar statul, cu asta se laudă boss-ul Boariu, sau nu știe ce face

Distribuie

Lasă un comentariu

Top