Ești o persoană ocupată și îți dorești un stil de viață mai activ? Te vor ajuta aceste 5 schimbări!

1

Piedica pe care mulți români o întâlnesc în momentul în care își doresc să adopte un stil de viață (mai) activ și sănătos, este impresia greșită în legătură cu schimbările pe care trebuie să le facă. Nu este necesar să îți petreci câte o oră în fiecare zi în sala de fitness sau să alergi în fiecare dimineață.

Bineînțeles, aceste activități sunt excelente pentru organism, dar, din păcate, sunt greu de pus în practică de către majoritatea oamenilor, ei fiind deja foarte ocupați. Așadar, ce poți face dacă te afli în această situație? 

Iată care sunt cele 5 mici schimbări pe care le poți face pentru un stil de viață mai activ:

  1. Mergi mai des pe scări

Dacă locuiești la bloc sau lucrezi într-o clădire cu multe etaje, urcă și coboară pe scări ori de câte ori ai ocazia. În cazul în care ți se pare prea mult, urcă doar câteva etaje și folosește liftul pentru cele rămase. 

  1. Fă mișcare în timpul pauzelor publicitare

După o zi stresantă la muncă, cu siguranță îți place să stai în fața televizorului și să urmărești emisiunea sau serialul tău preferat. Ei bine, în timpul pauzelor publicitare, poți face câteva exerciții fizice ușoare. Dacă folosești un serviciu de streaming care nu are astfel de întreruperi de publicitate, poți face exerciții înainte și după ce se termină un episod sau înainte de punctul culminant. De asemenea, poți afla de aici care sunt momentele cele mai propice pentru a întreprinde astfel de activități fizice.

  1. Plimbă-te în timp ce vorbești la telefon

Fie că este vorba de o conversație în interes de serviciu, fie că vorbești cu o prietenă, te poți plimba prin cameră (sau chiar în aer liber) în timpul conversației. Datorită faptului că mintea îți va fi preocupată cu discuția, nu vei observa cât de repede se adună pașii făcuți. 

  1. Fă o plimbare de 10 minute după fiecare masă principală

Este recomandat să te plimbi pentru cel puțin 10 minute după micul dejun, prânz și cină. Pentru a face acest lucru, nu ai nevoie decât de o pereche confortabilă de pantofi sport de damă și un loc unde să te plimbi (în jurul blocului, al clădirii unde lucrezi, în parc). De asemenea, este foarte important să te asiguri de faptul că încălțămintea pe care o alegi este comodă și calitativă, pentru a-ți lăsa piciorul să respire și a te putea bucura la maxim de aceste scurte reprize de mișcare. În acest sens, poți găsi pe site-ul Reverse.ro o gamă largă de astfel de pantofi confortabili, care se vor potrivi oricărui outfit, fie că alegi să îți organizezi plimbările în cadrul pauzelor de la job sau în timpul tău liber.

Dacă programul îți este mult prea încărcat într-o anumită parte a zilei, spre exemplu chiar după prânz, prelungește celelalte plimbări din zi. Astfel, în loc să mergi câte 10 minute, de 3 ori pe zi, poți face 2 plimbări a câte 15 minute.  

  1. Fă curat mai des în toată casa

Toate activitățile care țin de curățenie implică mișcarea, de la ștersul prafului, până la datul cu aspiratorul. Avantajul acestei schimbări este că te ajută să ai un stil de viață sănătos atât în ceea ce privește activitatea fizică, cât și în ceea ce privește mediul în care trăiești!

Schimbările drastice în ceea ce privește stilul tău de viață sunt dificil de menținut pentru o perioadă îndelungată de timp. Așadar, o strategie înțeleaptă este să începi cu micile schimbări de mai sus, în special dacă ești o persoană foarte ocupată. 

Sursă foto: Shutterstock.com.

Distribuie

Un comentariu

Lasă un comentariu

Top