GROUP RETTER ridică podul peste Valea Geoagiului. Cum se lucrează pe AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA, LOTUL 2

0

Lucrările pentru lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva sunt acum în toi, după ce execuția pe acest tronson a fost blocată timp de doi ani. Un exemplu elocvent în acest sens este ridicarea, în zilele acestea, a podului de pe Valea Geoagiului, executată de firma românească, Group Retter.

În urma dialogului purtat, în ultima perioadă de timp, dintre antreprenorii străini și români cu noul director al Companiei de Drumuri și Poduri, Mariana Ioniță, dar și cu responsabilii din Ministerul Transporturilor, toate problemele întâmpinate pe traseul lotului 2 Lugoj-Turda, printre care și celebrele tuneluri pentru urși, au fost rezolvate și acum se lucrează la foc continuu. Un semnal puternic a fost transmis de firmele de construcții românești, care nu numai că nu și-au întrerupt activitatea și nici nu și-au trimis angajații în șomaj tehnic, din contră, și-au creat front de lucru și își păstrează termenele pentru finalizarea proiectelor de infrastructură rutieră și feroviară ( citește mai mult AICI).

Săptamâna trecută, Group Retter a ridicat grinzile pentru construcția podului de pe Valea Geoagiului, din dreptul orașiului Geoagiu (județul Hunedoara). O activitate intensă, în plină criză de coronavirus. O mobilizare puternică tocmai pentru finalizarea la timp a acestui lot de autostradă.  De asemenea, acum trei săptămâni, aceeași companie românească a mai ridicat și podul de pe Valea Mureșului, de pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva( citește AICI)

Distribuie

Lasă un comentariu

Top