Acasă @ Transavia- povestea unui business de familie românesc la cel mai important eveniment din industria alimentară: ANUGA 2019

0

Participarea companiei Transavia la cele mai importante evenimente și expoziții internaționale este o tradiție. În ultimii ani, participarea cu stand propriu a fost o carte de vizită pentru întreaga industrie alimentară din România, iar efortul Transavia unul singular și atipic a fost întotdeauna recunoscut de partenerii externi.

Anul acesta, la Anuga 2019- cel mai important târg internațional alimentar al anului, ce are loc la Koln, Germania, între 5-9 octombrie, Transavia are o prezență unică.  Împreună cu agenția Papaya, Transavia a recreat atmosfera din spotul Transavia realizat în 2018, propunând vizitatorilor o incursiune frumoasă în interiorul casei Fragedo acolo unde în Hala 9 la standul D-041 la Koln Messe o familie de români prezintă o frumoasă poveste despre exigență, tradiție și viitor.

Protagoniștii sunt 2 tineri care aduc în atenția tuturor participanților la acest eveniment important din industria alimentară mondială business-ul de familie Transavia. Povestea Transavia a fost scrisă în timp, cu răbdare și respect pentru valoarea muncii și cu exigență, considerată normalitate, totul pentru a obține în fiecare zi performanța calității produselor livrate consumatorilor.

Theodora Popa și Daniel Opriș spun la Anuga 2019 povestea Transavia, o tradiție de 28 ani pe care noua generație a companiei o duce mai departe cu curaj și responsabilitate.

”Nimic nu e mai important decât reputația. Reputația noastră nu derivă din faptul că noi suntem cei mai mari în România- lideri de piață- nici din succesul la export, sau profitul companiei, ci derivă din responsabilitatea asumată de a livra cel mai bun standard de siguranță alimentară pentru milioane de oameni. Transavia e un business de familie și vrem ca acest lucru să se simtă în tot ceea ce facem. Atât în produsele pe care le oferim cât și în materialele de brand pe care le pregătim. Chiar și când avem de gândit un stand, ne propunem ca sentimentul de căldură și ospitalitate să fie perceput de absolut toți oaspeții care ne trec pragul. Vrem ca cei care ne vizitează standul nostru  să simtă că pășesc într-o casă de oameni, nicidecum într-un stand. O casă de oameni în care gazda e mereu primitoare și pune tot ce are mai bun pe masă” declară Theodora Popa, vicepreședintele Transavia.

”Elementele care decorează spațiul (tablourile, canapeaua, lustra) sau materialele naturale (cărămida, parchetul de lemn, pereții îmbrăcați în lemn) sunt special gândite să creeze o senzație de liniște și relaxare, un loc în care să te simți ca acasă. Elementele de brand sunt și ele prezente dar fără să încarce prea tare. Mai degrabă sunt integrate natural în tot layoutul standului” completează Daniel Opriș, Director Vânzări Externe.

Pentru a urmari activitatea Transavia din cadrul expoziției, dar și celelalte noutăți din partea companiei urmăriți #transaviastory #wellmadeinromania.

Transavia este unul dintre cele mai reputate business-uri de familie românești, cu o experiență de peste 28 de ani pe piață, timp în care a devenit liderul local al industriei de carne de pui. Companie cu capital 100% românesc, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentație consumatorilor români și de pretutindeni. Deschiderea permanentă spre inovație în business a contribuit la succesul de care Transavia se bucură astăzi, clasându-se în topul celor mai valoroase companii din România. Calitatea produselor, precum și performanțele atinse, au adus companiei Transavia titlul onorific de Furnizor al Casei Regale a României în anul 2006, precum și o serie de premii naționale și internaționale. În prezent, Transavia are  peste 2000 de angajați, 28 ferme de creștere a păsărilor și 4 ferme de producție vegetală, 2 fabrici de nutrețuri combinate, 3 abatoare performante de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii. Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, în Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Timiș, Mureș, Harghita și Caraș Severin, unde anual se produc peste 90.000 de tone de carne de pui. Produsele companiei se ridică la cele mai înalte standarde de calitate și sunt prezente în majoritatea lanțurilor de retail modern prin brandurile Fragedo și Papane.  Peste 25% la sută din producția anuală a companiei merge pe piața de export, în mai multe țări europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Italia, Spania și Croația.

Distribuie

Lasă un comentariu

Top