Adoptă un stil de viață sănătos! Află cele 6 BENEFICII ale SEMINȚELOR DE IN

0

Poate că deja ai aflat sau ai citit despre beneficiile multiple ale nutrienților pe care ți-i oferă natura, însă cum poți să alegi ceea ce este bun și util pentru tine? În acest articol, vei afla cum îți poți îmbunătăți stilul de viață, prin utilizarea semințelor de in. În mod surprinzător, acestea sunt pe cât de mici, pe atât de hrănitoare și nutritive. 

Beneficiile semințelor de in sunt multiple, însă 6 dintre ele sunt extrem de importante și îți pot schimba fundamental viața și modul de funcționare a organismului:

1. Au efecte miraculoase asupra digestiei

Din ce în ce mai multe persoane se confruntă cu probleme de digestie. Din cauza stresului, a oboselii și a programului încărcat, sistemul digestiv ți se poate dezechilibra extrem de ușor, făcându-te să te simți inconfortabil.

Aceste semințe sunt o sursă nemaipomenită de fibre, care ajută la soluționarea unor astfel de afecțiuni, numai 1-2 lingurițe pe zi putând avea un efect imediat.

2. Te ajută în procesul de slăbire

Inul este un element extrem de util și în lupta cu kilogramele în plus, deoarece are, în componența lui, o multitudine de fibre și grăsimi utile, care îți pot echilibra dieta și diminua senzația de foame. Așadar, sunt recomandate des de către specialiștii în domeniu, fiindcă reglează aportul caloric excesiv, facilitând calea către o greutate optimă.

3. Au efect pozitiv asupra hipertensiunii arteriale și a colesterolului

Numeroase studii făcute la nivel mondial au arătat faptul că semințele de in au capacitatea de a reduce hipertensiunea arterială, fiind astfel potrivite pentru cei care o au o tensiune prea mare. De asemenea, o dietă alimentară bogată în astfel de nutrienți rezolvă și problema excesului de colesterol din organism. Mai mult, acestea sunt eficiente și în combaterea problemelor cardiace care pot apărea.

4. Sunt potrivite pentru orice fel de regim alimentar

Prin conținutul major de Omega-3, aceste semințe devin baza oricărui regim alimentar pe care îl adopți. Datorită aportului de acid alfalinolenic, ele îți oferă cantitatea necesară de acizi grași, benefici corpului tău. Dat fiind faptul că organismul uman nu produce această substanță, singura soluție este să mănânci produse care sunt bogate în nutrienți de acest gen.

De asemenea, reprezintă o sursă bogată de proteine, în a căror componență regăsim aminoacizii ideali pentru cei care optează pentru o dietă vegetariană și vor să își echilibreze aportul proteic. 

5. Pot reduce riscul de apariție a cancerului

Semințele de in pot avea efect anticancerigen datorită aportului lor de fenoli naturali. Aceștia sunt compuși vegetali, care se regăsesc în surse bogate în fibre și au proprietăți antioxidante, care pot diminua riscul de apariție a cancerului. Deși sunt caracteristice mai multor tipuri de plante, este interesant faptul că ele conțin de 800 de ori mai mulți fenoli decât alte categorii.

6. Ajută în tratamentul părului și al tenului

Dacă vrei să îți îmbunătățești aspectul tenului sau al părului, aceste semințe te pot ajuta, deoarece reprezintă o sursă extraordinară de vitamina B (B1, B2, B3, B5, B6, B9), dar și de vitamina E. Fie că ești în căutarea unui tratament natural pentru riduri sau a unei soluții pentru căderea părului, produsele care au în componență in – fie ele din comerț sau homemade – sunt cele mai eficiente.

Așadar, iată cum aceste 6 beneficii deosebite ale semințelor de in te pot ajuta pe mai multe planuri, contribuind la fortificarea organismului tău. 

Este un lucru remarcabil și extrem de folositor faptul că studiile și cercetările continue în domeniu influențează pozitiv viziunea oamenilor. Însă, cel mai important este să conștientizezi faptul că ai șansa de a te putea baza pe produse și elemente naturale, pentru a-ți îmbunătăți considerabil calitatea vieții.

Sursă foto: pixabay.com 

Distribuie

Lasă un comentariu

Top