Nemulțumire față de atitudinea unei doctorițe de la Spitalul Municipal Brad: „Comportament neadecvat și limbaj nepotrivit”

0

Un bărbat din Brad a povestit pe rețelele sociale o experiență neplăcută pe care soția sa ar fi avut-o astăzi la Spitalul Municipal Brad, acuzând comportamentul și limbajul neadecvat al unei cadre medicale.

Potrivit relatării acestuia, femeia s-a prezentat la spital împreună cu fiul lor, un copil de 7 ani, care avea de câteva zile pete pe corp. După ce a obținut trimiterea medicală, s-a îndreptat spre cabinetul medicului dermatolog, doamna doctor Alexandra Tiplic, unde – susține bărbatul – nu se afla nicio persoană care să aștepte la rând.

„Soția mea a intrat politicos și a întrebat dacă poate fi consultat copilul. Răspunsul a fost unul iritat: Nu pot, sunt ocupată, doar cu programare! Soția mea a întrebat atunci: Sigur, facem o programare, când ar fi posibil, mâine, poimâine? Răspunsul medicului a fost: Cum? Nici vorbă! Prin 10 noiembrie dacă veniți!”, a relatat tatăl copilului.

Acesta s-a arătat revoltat de faptul că, deși băiețelul prezenta pete pe corp care ar fi putut necesita o evaluare rapidă, i s-a oferit o programare abia peste două săptămâni.

„Păi, doamnă doctor, dacă un copil de 7 ani are pete, ciupercă sau ce o fi acum, pe corp… în 10 noiembrie pentru ce să-l mai aducem, stimabilă? Oameni buni… nu știu ce să mai zic. Apoi o să spună unii că trebuie mers la UPU… și din această cauză apar aglomerări peste aglomerări”, a mai scris bărbatul, adăugând ironic: „Mulțumesc doamnei doctor pentru comportamentul neadecvat și pentru limbajul folosit.”

Reprezentanții Spitalului Municipal Brad nu au oferit, deocamdată, un punct de vedere oficial privind acest incident.

Distribuie

Lasă un comentariu

Top