Cele mai bune idei pentru creșterea afacerii tale. La ce trebuie să apelezi pentru a-ți mări profitul

1

Ești la început de drum în business sau ai afacerea ta de ceva vreme, însă promovarea și publicitatea sunt lucruri de care mereu vei avea nevoie, indiferent de obiectul afacerii tale. Îți dorești să crești, să evoluezi, să dezvolți o companie, mai mică sau mai mare, iar acest lucru, în ziua de azi, nu este posibil fără promovare, indiferent de munca depusă. Fie că încerci să te ocupi singur de publicitate sau apelezi la o echipă de specialiști, iată care sunt cele mai bune idei pentru creșterea afacerii tale. 

La ce trebuie să apelezi pentru o afacere prosperă

O afacere prosperă înseamnă, înainte de toate, enorm de multă muncă. Iar pentru ca roadele unei munci asidue să apară, este nevoie de publicitate. Tehnologia de care beneficiem astăzi ușurează munca promovării, însă atunci când există mai multe tipuri de publicitate, la ce apelăm pentru ca afacerea să își crească profitabilitatea? 

Luna noiembrie este, de departe, luna cu profitul cel mai mare, dacă îți faci publicitatea necesară. Perioada Black Friday aduce încasări record marilor companii, mai ales atunci când oferta devine cunoscută publicului. 

  • O modalitate eficientă și rapidă pentru o profitabilitate maximă este publicitatea prin sms marketing, ofertele de SMS marketing de Black Friday fiind imbatabile, în special pentru că mesajul ajunge imediat la consumator. Un studiu arată că românii petrec 4,2 ore pe un dispozitiv mobil, ceea ce face ca acest tip de publicitate, sms marketing, să fie unul extrem de avantajos pentru orice afacere. Importanța acestui tip de promovare este dată și de textul mesajului, care trebuie să fie concis și la obiect, dar și de ora la care se trimit mesajele, deoarece tendința este ca un sms să fie citit imediat sau în câteva minute de la primire. 

Potrivit studiilor, mesajul poate fi livrat, în același timp, către mii de destinatari. Rata medie de citire a SMS-urilor este de 98%, în timp ce o campanie de promovare prin e-mail are doar o rată de 22%.

  • Publicitatea prin social media este un alt tip de promovare care ajunge pe telefoanele clienților rapid și ușor. Majoritatea românilor își petrec o parte din timpul liber pe rețelele de socializare, astfel că pot fi receptivi la mesajele pe care le primesc în mediul online, pe pagina lor preferată. Mai mult decât atât, fiecare companie își poate crea propriile pagini pe rețelele de socializare, care vor ajuta, în timp, la o fidelizare a clienților, prin postări specifice unei creșteri organice. 
  • Publicitatea stradală este un alt tip de promovare, poate din ce în ce mai puțin folosit, dar este și cea mai veche formă de reclamă de pe Pământ. Prin intermediul acesteia, mesajul publicitar ajunge direct la consumator. Marile companii o folosesc cu succes și nu de puține ori oamenii au fost uimiți de cât de mare poate fi un panou publicitar, amplasat într-o zona foarte vizibilă, pe clădiri, în marile intersecții, chiar și pe mijloacele de transport în comun sau diferite automobile.

Publicitatea este modul eficient pentru a-ți crește afacerea, dar și cel prin care îți poți fideliza consumatorii deja existenți. Depinde doar de tine să îți alegi modul de promovare cel mai eficient, cel care te va ajuta să devii cunoscut, și să îți creezi compania pe care ți-o dorești. 

Sursa foto: Pexels.com

Distribuie

Un comentariu

Lasă un comentariu

Top