Un tânăr de 22 de ani din Sebeș a murit într-un cumplit accident rutier în Franţa. Sute de șoferi sunt revoltați pe firmele de transport care își exploatează angajații și nu îi lasă să se odihnească.

17

 

Un tânăr în vârstă de 22 de ani din Sebeș a murit în urma unui accident rutier grav petrecut joi dimineaţa în Franța. Conform site-ului francez http://www.charentelibre.fr/2017/04/06/un-mort-et-un-blesse-grave-dans-un-dramatique-accident-a-exideuil,3095091.php  Alex, aflat la volanul unei dube, ar fi intrat în plin într-un camion cu remorcă pe RN 141. Tânărul șofer a murit pe loc. O parte din colegii acestuia dau vina pe companiile de transport care îi forțează pe șoferi să parcurgă mii de kilometric fără pauză.


” Mai luați mă multe vieți cu timpul vostru de tranzit de c…?
Mai profitați mă mult de inocența tinerilor, forțându-i să vă care piulițele de c… fără a avea timp de odihnă?
Cine plăteşte pentru viața lui Alex? Scursuri ordinare, vindeți viețile şoferilor şi produceți un rău iremediabil familiilor acestora, prietenilor.
A murit ca un câine pe asfalt departe de cei dragi, pentru voi scursuri ordinare, paraziți nenorociți, patroni şi dispeceri lacomi!!!
V-ați vinde mamele pentru câțiva euro!!!
Bă viermilor slinoşi, cum dormiți mă noaptea??? Cum vă ia mă somnul lângă copiii voştri ştiind că o mamă îşi plânge copilul mort din cauza voastră!!!
Copiilor nu mai acceptați TŢ cum vor gunoaiele de dispeceri, voi vă omorâți pe drum pentru un feedback pozitiv pe bursă de transport, când vă e somn dormiți, închideți telefonul şi dormiți…
M-am săturat să mă întâlnesc cu voi prin parcări, ca mai apoi să aflu că ați murit între fiare…” – este mesajul revoltat al unui șofer.


Alex era angajat al firmei Mecsol Galda de Jos, dar efectua o cursă pentru Excelent Auto SRL Aiud  iar colegii acestuia susțin că a fost obligat să parcurgă 1950 de kilometrii în 20 de ore. Tânărul șofer a explicat colegilor că este obosit, dormise două ore în trei zile, însă nimeni nu a avut ce face.


Sute de mesaje curg pe rețelele de socializare unde șoferii externi își arată nemulțumirea față de responsabilii firmelor de transport și modul în care își tratează conducătorii auto.Nu le plătesc taxele de autostrăzi iar șoferii sunt obligați să folosească drumurile naționale, fiind expuși mai ușor accidentelor.

Distribuie

17 comentarii

    • Sa I fut în gura de patroni jegoși am fost și eu șofer și în situația lui am fost și eu 3 zile 2 ore de somn sa îmi sugă pula de muisti sper sa se facă dreptate

  1. Niste nenorociti ordinari,javre penale incepand de la dispecer la patron….va bateti joc de oameni care va aduc zi de zi mii de euro in buzunare…dar voi javrelor nu va ganditi ca sunt obositi si epuizati si trebuie sa se odihneasca….stiu ce inseamna viata de sofer pe tir..va spune o sotie de sofer profesionist care face in fiecare seara 1100 km.

    • Copilasi fara experienta…Nu mai acceptati sa lucrati asa nebuneste…lucrati frate la program normal sunt zeci de firme acum care au nevoie….eu intr o saptamana am fefuzat 5 ofertepe Germania… Sa lucreze patronii si dispecerii aia nenorociti care distrug vieti. Dispeceri de cacat care nu au nici macar categoria B si ei vorbesc de ,,conduita preventiva ” Rusine sa le fie…sunt in stare sa o vanda pe mama lor pentru cativa euro…Oameni fara caracter…

    • balan viorel în

      Cu nimic nu ajuta aceste comentarii!Aici citim foarte putini,problema e ca avem milioane de legi ce nu sant respectate decat de putini,pt majoritatea legile sant facute pt a fi incalcate!Daca in ro s-ar aplica legile ,acea firma unde a murit angajatul era INCHISA! DAR NU SE VA INTAMPLA ASA CEVA. Mortul e de vina!!! Nu mai vorbim de autoritati de control in domeniul transport care doar incurca treburile si atat,ba nu mai fac multe dar pt ei.

  2. Dumnezeu sal odihneasca.
    Stiu despre ce este vb in transportul asta de 2 lei .iti semnezi singur drumul spre moarte. In zona alba sunt multi „rahati”care detin asemenea firme ,care cer si impun acelasi program de condus adica nonstop.soferul doarme cand nu este incarcare.cati dintre voi acum soferi pe 3.5 sau kamikaze cum vi se mai spune ,veti renunta la asta?merita 5 centi pe km viata voastra?exact atat e 5 centi sa stai sa asculti un porc scarbos cand iti da voie la somn ,pe ce drumuri sa mergi ,cand te aduce acasa si multe alte mizeriide genu asta.sa nu credeti ca la o cursa gen brasov (autoliv) -spania (sa zicem madrid) nu este timp pt odihna soferului.este daca tu ai avea acces la autobanda ,dar cand tie iti cere 1000 km pe franta de national sa cam dus timpul tau de somn.ganditi mai bine la ce faceti si daca merita.

  3. Pingback: Reacții dure din partea colegilor lui Alex. Era epuizat după două zile infernale și NIMENI nu se SESIZEAZĂ

  4. Și ieu am lucrat la cea mai cunoscută firmă din Alba Iulia de transport express, vreau să spun că își băteau pur și simplu joc de șoferi obligândui să ajungă la inc.său desc.nu conta că erai obosit sau nemâncat, te stresa cu mesaje și dacă te oprești să alimentezi”ce faci dă-i bice că nu ajungi la descărcare”eu am condus 72 de ore când am ajuns si m-am dat jos am căzut din picioare… HAporiilor „patroni dispeceri care vă freacă patronul în cur ,mergeți voi la cimitir să vă mănânce viermii și iadu măi frecariilor,COPII FARĂ MINTE AȘA CUM AM FOST ȘI EU,nu vă mai lăsați exploatați pentru ” 3lei”vreți să lucrați șoferi mergeți la program.ROG AUTORITĂȚILE SĂ PUNĂ TAHOGRAF SI PE AUTOUTILITARE DE 3,5t.ar fi cel mai indicat….DUMNEZEU SĂ TE AIBĂ ÎN PAZĂ. ALEX

  5. Fuck you , Ef-express ! în

    Păcat de tânărul băiat,vai de capul părinților, este vina patronului si a dispecerilor, am lucrat si eu 9 luni si stiu cum este sa nu dormi si jegul de patron imi spunea sa accept orice cursa, indiferent cat de obosit eram si balamutii de dispeceri mi-au dat cursa dupa cursa,despre ef-express este vorba care sau aliat cu flash-ul !

  6. Sunt si eu sofer dar consider ca 99% din vina este a soferului care accepta sa fie exploatat. Patronii incearca si vor incerca intotdeauna sa optimizeze cursele insa nu poate da afara un sofer care refuza sa conduca pe motiv ca nu este suficient de odihnit. Este obligatia planerilor sa aranjeze cursele de asa maniera incat sa fie cuprins si timpul de odihna al soferului. Nu va mai lasati exploatati, nu mai acceptati plata la km sau alte bonificatii. Cunoasteti.va drepturile !
    Ganditi.va ca viata voastra este in joc nu a patronilor!

  7. Condoleante familiei si Odihneasca’se in pace!!!
    Eu ca patron va spun cu durere in suflet ca nu este numai vina patronilor, in mare parte este vina soferilor….eu caut disperat de o jumatate de an soferi care sa lucreze doar tur-retur sau national cu o cursa pe zi, fara timp de tranzit, au timp de odihna normal si o gramada de beneficii ….singura mea cerinta este sa fie seriosi in ceea ce fac si din pacate nu gasesc…..ei vor sa faca 25.000-30.000 km pe luna ca sa ia salariu mare…lucreaza la mine o luna si apoi pleaca spunand : „pai uite cat imi da ala de lucru, iau 1300-1500 de euro ce sa fac la tine”
    Asa ca…..!!??
    Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva cu acest mesaj!
    (Mesajul este adresat soferilor in general…nu am nimic cu acest baietel, nu l-am cunoscut…inca o data sincere regrete si sincere condoleante, Dumnezeu sa il odihneasca!!! )

  8. Pentru dispecer crezi ca acum tía ajuns Marfa la client. Dar nu e nimic are asigurare nu. Dragi soferi odihnitiva cand va e somn nu mai tineti cont de toti prosti. Drumuri bune colegii. Dumnezeu sal odihneasca.

  9. Care cunoasteti firma lasati un nume si adresa sa nu se mai angajeze nimeni la ei…. asa e cel mai frumos sa faca patronul curse express

  10. Toti aveti dreptate dar daca un patron imi spune sa conduc fara sa dorm pur si simplu dau foc la masina si imi caut alta firma fiecare sofer trebuie sa fie responsabil si sa nu accepte sa fie exploatat!!!

Lasă un comentariu

Top